معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن!
سرخط خبرها

آخرین اخبار از حادثه متروی تهران - کرج | حال یک نفر وخیم است + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۹۳۰۱۳
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
آخرین اخبار از حادثه متروی تهران - کرج | حال یک نفر وخیم است + فیلم و عکس
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال حاضر مسافرگیری در خط پنج مترو از سمت ایستگاه صادقیه تا وردآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه وردآورد تا تهران متوقف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز ساعت ۷.۰۵ دقیقه، خط دو قطار تهران در ایستگاه چیتگر با همدیگر برخورد کردند. گفته شده که علت این حادثه مشخص نیست.

گفته شده که قطار تندرویی که از مسیر کرج – گلشهر به سمت تهران حرکت می‌کرده در ایستگاه چیتگر برخورد کرد و یکی از این قطارها از خط خارج شده است.

ویدئو | محل برخورد دو قطار مترو کرج - تهران

به گفته سخنگوی اورژانس کشور درخصوص این حادثه گفت: ٢٢ نفر از مسافرین مترو آسیب دیده‌اند که یکی از آنها بدحال است. ۱۵ آمبولانس نیز در محل مستقر هستند و اورژانس هوایی در حالت آماده باش است.

در ابتدا عنوان شده بود که ۱۵ نفر مصدوم شده‌اند اما حالا تعداد مصدومان در حال افزایش است و به ۲۲ نفر رسیده است. اما به گفته سخنگوی اورژانس تهزان، خوشبختانه حال مصدومان خوب است و تنها حال یک نفر وخیم است.

ویدئو | حال یکی از مصدومان حادثه مترو وخیم است

سخنگوی آتش‌نشانی تهران اعلام کرد که بعد از برخورد دو قطار با همدیگر، تعدادی از مسافران خودشان از قطار پیاده شده بودند اما تعدادی نیز به دلیل کیپ یا تخریب شدن برخی از درها، قادر به خروج نبودند که آتش‌نشانان به کمک آنها رفته و حدود ۱۸ نفر از از واگن‌ها خارج کردند.

نحوه برخورد دو قطار مترو تهران ـ کرج اعلام شد

آزادی، قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در خصوص جزییات حادثه صبح امروز برخورد دو رام قطار در ایستگاه چیتگر گفت: اتفاقی که در ایستگاه چیتگر رخ داده است برخورد قطار تندرو با قطار کندرو بوده است که قطار کندرو در مسیر قطار تندرو آمده است.

وی در مورد چرایی بروز این حادثه اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است اما هنوز گزارش اولیه آماده نشده و به محض آماده شدن اعلام عمومی خواهیم کرد.

آزادی اضافه کرد: قطار کندرو در همه ایستگاه‌ها توقف می‌کنند اما قطار تندرو تنها در سه ایستگاه توقف دارد و سریع عبور می‌کند که در حادثه صبح امروز در مسیر تندرو، قطار کندرو وارد شده و از بغل برخورد می‌کنند.

قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران اضافه کرد: در حال حاضر همکاران من دو واگن و یک لوکوموتیو سالم از یک قطار و شش واگن و یک لوکوموتیو سالم از یک قطار دیگر جدا کردند و مابقی واگن‌ها درگیر هستند که باید جداسازی شوند.

وی با بیان این که در حال حاضر کارشناسان فنی در حال جداسازی واگن‌ها هستند، تصریح کرد: واگن‌ها که جدا شوند روی ریل می‌آیند و به نظر می‌رسد سه تا چهار ساعت آینده خط باز می‌شود.

آخرین اخبار از حادثه متروی تهران - کرج | حال یک نفر وخیم است + فیلم و عکس

بازگشایی مترو کرج - تهران؛ حوالی ظهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: پس از وقوع حادثه با استفاده از ظرفیت اتوبوسرانی و تاکسیرانی موفق به تخلیه مسافران شدیم.

وی افزود: امیدواریم تا ظهر و با تخلیه خط، بتوانیم بهره‌برداری از یکی از خطوط برای جابجایی مسافران را آغاز کنیم.

شفیعی اظهار کرد: هم‌اکنون قطارهای ایستگاه تخلیه شده و واگن‌های آسیب دیده هم با رعایت موازین ایمنی در اسرع وقت تخلیه می‌شود.

آخرین اخبار از حادثه متروی تهران - کرج | حال یک نفر وخیم است + فیلم و عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->